Vad är det jag sett tro???

Hellow på er där ute i landet, Ska nog säga att ikväll hinner jag nog inte skriva en hel roman hahaha,jag har 5 min innan de blir Fredag. Men de "kvettala"jag har ju natta på mig hehe.
Igår Torsdag hände inte så möe mer än att jag vakna på morron kl.0600 och vet inte om jag drömde eller om jag såg i syner där står en skepna på c:a 2m vid sängkanten jag såg hela gestalten men inget ansikte det var dret äckligt drog täcke över huvvet o vänta lite sen kolla jag igen joda då hade det flytta sig te väggen mot dörrposten,jag vet inte men de kändes inte bra i varjefall usch. ojojoj så det kan bli. Samt att de har hänt lite privata grejer som man inte vill säga utan ha för sig själv.Nej goa vänner där ute de blir inte så möe skrivande ikväll / natten utan jag ska försöka hitta te sängen o sova lite,tror jag kanske bråkar med kudden.
Ha de så gött alla,ma råkes.
Pusspuss älskar min familj.

Kommentarer
Postat av: Catrin

Bra där mamma, du blir ju bättre på att skriva för varje gång :)
Puss!

2008-04-04 @ 14:02:53
URL: http://catsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0