Uteverandan på Freden...

Halloj på er mina vänner.
Idag har vart en annorlunda dag,kl 11 vart jag upphämtad utav en av jänget på boj sen vidare te stora torget karlstad o möta upp dom andra vännerna,sen drog vi te Freden o bev bjudna på lunch på terassen i solen
mmm underbart göttit ska n veta,jag tror hehe man stavar Tounedo så men de va vad jag åt.
Jag måste säga att den stödpersonen vi har på boj är så kanon,en enda person ska sitta med 3st tjejer som har vart me om olika dravel och hon ska förstå helt otroligt.
Nej gött fölk nu orkar jag inte skriva mer,tankeverksamheten är ovanligt trögt men de blev ändå en skvätt ikväll oxo ojojoj de tar sig hehe.
Ha de så gött däute som de bara går me kjamen.
Pusspuss min goa familj älskar er.


Kommentarer
Postat av: Linda

Heej jo de ä bra me mig. Sj da?? Älskar deej oxå pusss

2008-05-31 @ 16:51:53
URL: http://nogg.se/lindaz
Postat av: Catrin

Nu får du nog blogga lite mammsen :D

2008-07-31 @ 15:20:15
URL: http://catsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0