Lejonskribenten flitiga Lisa

Heeej på er därute...

Nämen ojojoj da, nu har de gått snart ett år sen man satt här...och alltid får jag höra av min älskade dötter "DU MAMMA VAD DU E INNE Å SKRIVER DUKTIGT".Jaaa såklart jag e hm...jag har ju hunnit skriva så här möcket iallafall man heter väll inte "flitiga Lisa" för inget eller hur??? ASG

Nej men faktiskt,jag håller med man måste ju börja nångång å de sa jag sisst oxo. å sen vart de ett helt år hahaha fyfan va jag e dålig på detta samtidigt som man behövert.

Men jag har lovat att döttra ska få se att MAMMA faktiskt "kanske" kan bli en liten skribent jag e ju faktiskt ett kattdjur hehehe ett Lejon och dom säger att de e klös i oss så förfan reta aldrig ett Lejon utan orsak hahaha.

Men nu till sanningensögonblick Lejon måste sova oxo the lion sleeps tonight


sov så gott allihopa il be back

pusskram älskar min familj...ma råkes




Kommentarer
Postat av: Fröken C

Vad duktig du är, bättre sent än aldrig säger dom ju :P

Puss på dig <3

2009-11-08 @ 01:40:32
URL: http://catsa-blogg.se
Postat av: Fröken C

Vasd duktig du är, bättre ent än aldrig säger dom ju ;P

Puss på dig <3

2009-11-08 @ 01:41:41
URL: http://catsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0