Änteligen en frys weeahooo

Morsning...

Idag Har jag faktiskt invigt frysen,som jag fick hem i lght tack vare svärson.Döttra ringde fråga om jag hade fått tag på nån frys,nej sa jag,okay sa hon då behöver du inte leta mer mamma sa hon utan du får överta christians andra frys som vart utlånad... :=)) men gud så gla jag blev det var slutletat. Så nu har man bakat bullar idag å under helgen ska de bli mera bak.

Vädret har gett med sig oxo,fyefan vilken vinter hm...vadå istid uppemot 25 grader t.o.m. Gina tyckte de va fan och så har de vart de senaste 3 veckorna.

Ja detta året kommer att ha många upplevelser Hm...där kände jag mig lite gött hemlighetsfull än så länge,ja man måste få hinna smällta underbara hemligheter oxo innan man kan få vräka ut dom hehehe men lyckligt glad e vi här hemma.Känner en smak av "EVIGHETSMINT" nam nam som Emelie brukar säga,den lille tjejen e en go gums som jag ska berätta mera om en annan dag.

Ne nu får de va bra för denna gång.

Puss min älskade familj
Må så grankott allihopa

Kommentarer
Postat av: Hilda

Jag tycker att du har en asgrym blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 @ 17:33:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0