Slutet kanon om ändå dagen hade börjat bättre

Hej svejs alla

Idag har de vart skitdag rent ut sagt,seb e dålig hemma har feber,jag själv haft ont i kroppen å allmänt trött men har startat en utredning på vårat badrum,fuktskador ajajaj.Det kan bli allvarligt nog.

Ja iallafall så vid 12.30 idag så Gina har fått sin del å nu vill jag ha kaffe,men ack de blev inget kaffe hm inte just då varjefall. 

Utan jag blir ståendes å kolla en person som går förbi alla andra bilar på våran parkering,men tänkte inte mer på de utan jag står bara å glor å denna person öppnar min bildörr VAFAN HÄNDER??? hela jag blir som ett utrops å frågetecken och jag säger te mig själv att vafan står du här för,han sitter förhelvette i din bil,nej nu jävvlar...med håret sproink å knappt inga kläder på mig,jag lovar 30 sekunder tog de så stod jag vid bilen rycker upp framdörren som inte gick att låsat p.g.a.25 graders kyla, å frågar fanskapet att va gör du i min bil.Han glor på mig med påtända ögon å frågar mig tbx att har du "schållat" bilen hm...vadå schållat,ut för fan ur min bil din jävel å får ut denna äckliga typ,försvinn din jävel härifrån.Det är NU jag kommer på att jag har ju ingen mobil med ut FAN oxo,men tur grannen kommer ut så han ringde upp åt mig å sa att dom e på väg med hundpatrull .Okey bra sa jag för han e spårlöst borta jag har försökt jaga ikapp han men "poff" vadå hinna försvinna...

Så idag fick man åka polisbil med hundpatrull te råga på allt men polisen var jättehygglig han tog en ronda i vålberg å kolla läget men nejda han var borta suck.Lite knepig känsla fick jag  när grannar i andra huset står å tittar Lisa åker med polisbilen jaha vad har hon gjort för sattyg...det blir å förklara för dom som inte fattat vad rykte är hehe.

Så jag tacka för hjälpen gick in å fick mitt kaffe, sen åkte jag å fick handla köpte ägg av jennies goa far å mor,dom e så goa påminner om min mamma å pappa,suck va jag saknar dom menmen.

Men dagen sluta gött iallafall,var å klappa döttra på magen å svärson bara log, ja dom e så stolta.

Så lycklig kan man va samt där fick jag släppa min hemlighetsfulla min hehe vårat "evighetsmint"

Ne nu ska jag sluta min story,ha de så gött alla därute.

Älskar min underbara familj
Må så grankott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0