Jävla snö...

Tjollahejsvejs...

Fred-Söndmys med Emelie "emmla",denna lilla goa tjej som är 1,5 år och dotter till mina goa vänner Jennie å Roger men är mer som familj,men emmla är en liten hulligan ho är överallt och ingenstans och helcharmig mycket bus där vill jag säga och bubblar alla ord hon kan,hon brukar komma te mig när ho är trött på mamma och pappa hehehe då är hon hos "Tant" Lisa och denna helg gjorde vi en sockerkaka mums...
Denna helg har det vart kallt som fan ute igen 10-15 minus,nästan så man kan tro att istiden har börjat och att vi bor på nordpolen fattas bara att de kommer en isbjörn gåendes oxo,hm det var ingen ide att gå ut men man ska ju ha luft.

Sen på söndageftermiddag så ringde catringummsa å ville att mamma skulle ta en kaffe så jag åkte dit och myste med fika och töla mycket som vi brukar göra,saknar detta så otroligt möcke samt att jag fick säga kram å natti te christian som skulle iväg å jobba natta usch usch,och så fick man klappa magen oxo,det är så mysigt.

Neee nu ska de bli sänga,det vart lite skrevet ikväll / början på natt...och ute är det snöstorm igen hm 10 grader kallt och snöstorm hur fan går de ihop...

Natti natti

Älskar min familj...<3
Må så grankott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0