Skribenten tar kafferast p.g.a.syntax error

Tjo å faderittan...

Börjar detta år 2010 med att säga god fortsättning på er alla mina nära å kära samt vänner å bekanta...

Hm...satt här förut å tänkte på vad och om och hur jag ville skriva,och nu sitter jag här igen å ska försöka genomföra detta,men de låser sig totalt fyefan va tråkigt...så vad göra jag nu da??? ska jag tvinga fram de eller ska jag ta å brygga en kopp kaffe? det lät faktiskt som en skitbra ide.

Kan de va så att jag har liksom mycket som jag skulle vilja skriva om,å när jag sätter mig ner så blir de kaos i hjärnan mer än normalt "SUCK"...KAFFE JAAAAAAAe,syns sen


Puss min underbara familj

Må så grankott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0