Måste tiden gå så fort???

Hejhöpp därute alla.
Hehe denna dag inte ett liv "citat" ur vi på saltkråkan,en välkänd tv serie, jajaja vad har hänt idag da jo jag har rensat hår från Gina fick ihop nästan te en hel peruk,kan ju passa på att fråga om nån vill ha en peruk isåfall kunde jag ståt till tjänst hehe, jisses vad hår man kan få ihop satan i havet asså men Gina vovva mådde bra efter de,sen har jag sopat lite på gården där vi bor, och så kom döttra hem o jag säger gud vad jag saknar henne runt mig kanske har lite svårt att axeptera att hon inte bor så möcket hemma suck, ja liten blir ju stor te slut så är de ju bara o snart e sönen där oxo fan va de går fort,snälla kan jag få dra tbx tiden en stund bara. Ibland tror jag att jag blir knäpp mer änn jag brukar va jisses hehe, går hemma nu är sjukskriven för jag har inte mått så bra diskbråcket o allt annat skumt som har vart. man tänker väldans möe när man går hemma och försöker komma tbx te livet typ "jag mot klockan "vissa saker acepteras och vissa inte.
Ja döttra var hemma en sväng ikväll iallafall vi har ätit mat o drukigt kaffe tölat lite de va sååå gött. Senare så följde jag henne med Gina en bit såkallad kvällsprommis de var så gött hehe de var spänst i benen hehe.
Nej gött fölk därute nu ska de bli sängen men det var gött o rensa hjärnan en stund o Gina ligger redan o sover hahaha helt slut efter prommisen,sebben ligger oxo sover efter en veckas slit på praon.
ha de så gött nu alla,och ni som funderar på att vad betyder "ma råkes" är lika med "vi ses" men på nörrländska.
Älskar min goa familj pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Heeej Mamma 2 :) Nu har jag hittat till dig med :D kul att se att du skaffat dig en blogg :) Duktig Flikka. Massa Pussar

2008-04-17 @ 20:14:31
URL: http://gulamoln87.bilddagboken.se
Postat av: linda

de bloggas lite dåligt här tycker ja :) nu får du att börja skriva mer :) puuuss

2008-04-20 @ 13:35:08
URL: http://nogg.se/lindaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0