Nedrans otur jag har fan!!!

Hellojsan därute, Tänkte jag skulle skriva lite men bara lite hehe.Idag har de vart en sån där jävla skitdag regn regn o åter regn t.o.m vovva vägrade gå ut,hon stod bara o titta på mig ungefär som att MÅSTE jag suck jae ho ä rolig hon o mycket speciel våran Gina.
Inte nog me att de vart dretväder,telefon ringde o jag kunde inte svara hade annat för mig just då hm...hahaha.
Sen ringde mobilen i samma veva som jag skulle göra kaffe,hade fyllt på vatten,kaffeböner o allt o så råka jag ställa själva glashållaren på ett så jävla dumt ställe att när jag hör denna ettriga signal så släpper jag allt drar te glashållaren med armen så den far ner i golvet,och vad händer jooooooo krach fyfan jaha där gick den åt helvette o mobilen sluta ringa,där står jag o tittar på glas stora o små glasfliser. Okey vad göra jag nu da jag e ju kaffesugen så jag får ta fram damsugarn o får bort skiten, sen tar jag en eldfast skål hehehe den e just nu min kaffeglashållare o vad jag kan hehe, döttra ringde jag o tala om vad som hänt hon sa, men mamma va gör du så för och sebben lika dan när han fick se det. Gina stod o titta på lille mig hon såg ut som en alv vovve just då haha. Ja så kan de gå när man har otur hoppas morrondan bjur på en bra dag.
Ha de så gött min vänner,ma råkes.
pusspuss min familj.


Kommentarer
Postat av: Catrin

ma råkes. - vad betyder det?

Du är lite klumpig du mamma.. :P Puss

2008-04-07 @ 14:14:36
URL: http://catsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0