Vad är smärtgräns???

Hejsvejs på er därute,jao då var de dax att starta ett skrivande,och enligt min kluriga dötter o hennes syster ullis så behöver lille jag detta,dom har sagt de båda två jag får lov och säga att dom har rätt.Så här sitter jag och gör pekfingervalsen eller som jag kallar det ibland"fuck you fingrarna får göre jöbbet"hehe.men gött o få skriva av sig det skadar nog inte.Kan börja med o säga att jag haft ont i ryggen,efter 8 st läkare som sa att du ska få tabletter som tar bort de onda men vad hände jo följande 1 år 6mån bara värk o medicin så hamna jag på smärtkliniken i karlstad och en läkare Lena Werngren tog hand om mig o lyssna på hur jag mådde,hon sa det står inte rätt te detta du ska på magnetröntgen och vips där fick vi svar hon ringde mig fredagen den 22 feb,och fråga hur jag mådde,jag sa att det känns som om jag skulle föda barn med vänsterbenet det dommnar bort på mig du milde de blev akuten samma kväll,Jennie min goe vän tog sebba åt mig "tack för att du finns Jennie du betyder mycket gumman".Och operation redan dagen efter jävvlar va ont,diskbråck 4-5 kotan nerifrån o upp aj som fan rent ut sagt hm.Operationen gick bra 1 tim och sen 5 dar på sjukan för o få rätsida på det hela jävvlar va stelt efter ingreppet men jag tog mig upp och nu är värken borta jisses va gött.Nu kommer det stora "MEN"abstinensen är det nu istället efter all medicin och såkallad morfin efter ingreppet men men jag e på G de ska nog gå TACK vare min goa FAMILJ o Vänner som vet vad lille jag gått igenom "behövs inga namn ni vet vilkna ni är" känn er träffade hehe.
Men igår Måndag 1 april så var jag med döttra o christian på UTB för handledare för körkort hehe kan ju säga att "jag har nämligen gått körsen"hehe och jag tänker de blir ho söm lär mig köra bil hehe fan va bra jag e hehe,jag slapp o tänka på tabletter och fick skitkul info istället,bra va tycker ja.
Nu har jag skrivit "sjukt"bra ett tag mina fingrar är svettiga hehe nu var jag rolig.Men nu blir de sängen och jag ska nog komma ut imonn oxo de var gött detta o få skriva lite.Lite ovant men de kommer.
ha de så gött därute alla mina vänner.
Pusspuss älskar min familj.


Kommentarer
Postat av: Catrin

Duktig du är mamma :)
Men du behöver ju inte använda fetstilen :P

2008-04-02 @ 23:38:40
URL: http://catsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0