Idag är de FBK-Frölunda...o jag fick inte se bara höra,''suck''

Hejhej allihopa där ute...
Ja då var man här inne tack vare döttra kram te dig som fick in mamma här,Japp vad gör man nu da lite skrämmande detta oxo,för har ju aldrig gjort detta ju...sååå jag kan börja me nött att just nu skulle jag vilja se FBK-Frölunda 2-1 fan oxo ingen canal9+ här inte så de fick bli radion okey inte lika bra men vad gör man när jag inte fick fram de på datan heller ARGA mig just nu,hm.........ojojoj 3-1 nu hehehe.Nej måste nog avbryta här är spännande nu i ishockey...pusspuss älskar mina barn o barnbarn


Kommentarer
Postat av: Catrin

Se, det här var väl inte så svårt?

2008-03-13 @ 21:42:42
URL: http://catsa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0