Ibland så...

Hallojsan på er mina vänner.
Ja idag har de vart segt,men iallafal så ska jag imorn torsdag te BOJ och vi ska in allihop o äta avslutnings middag till stora torget karlstad underbart kul att komma ut lite klockan 12 på dan ska vi äta mat.
sen fick jag mig ett spratt hehe jag drog te min goa jennie gumman lov ya,du e underbar och snart ska dom ha barn tror de blir en tjej denna gången vore rätt kul 3 st pojkar så en tjej vore kanon nu,men de e välkommet vad de än blir.Så vi satt o sola drack kaffe o prata allmänt o bara va det var så gött o få se henne o familjen igen efter så många hela 3mån,aldeles för långt emellan varven jajo de blir väll så men de ska bli ändring på detta nu.
Har lovat mig själv de ska bli som förr igen för när jag hade som värst ont så var jag där nästan varje dag så man ställer sig frågan VARFÖR ska de inte va så nu da,hm...tråkiga när de blir så.
Sen kom sebb hem från skolan och sa att det gått sådär på mästerskapet kristinehamn en klassfest dom hade.Men jag säger att de var väll kul ändå,han kom 3a på 100 meter skitkul ju de kunde vart värre ju bra jobbat, men nu ska de bli sängen iallafall e seg efter solen som värmer sååå gött.
Kramen på er där ute.
Pusspuss min familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0