Dagen annorlunda idag...

Tjingeling...

Idag har man haft annat att tänka på, började med 06.30 klockan ringer och ligger drar mig en stund tills seb tar bussen och åker te skolan, han har börjat förstå att det är viktigt att sköta skolan som ger utbildning på det mesta, 3år till ska han gå...

Dricker kaffet och frukost klockan 08.00 samt gör mig iordning för att åka te stan på studiebesök, jag ska börja på gengåvan och se hur långt ryggen håller, man är ju tjänstledig ett helt år för att testa nått nytt, så det ska bli kul, 4tim/dag jaja gött. Besöket  var kl 10.00, och jag säger Gengåvan är stort organiserat företag som har många avd och länkar inom hjälp och stöd för många som har det svårt så jag kände att det kan va nått för lille mig att testa. Ja allt gick bra iallafall, ska te soc på besök nästa måndag för att diskutera tider mer.

Sen Willys handla mat med hem, det kommer att bli mer av det när man börjat i stan, går inte handla på dyra Konsum, men i allafall betalar går ut och åker hem samt tar svängen förbi Jennie Å Emeliegumsa och dricker kaffe, det var väldans gött. När jag är på gång hem så ringer dottra och säger att idag är det badhuset med Nelliehjärtat, så hem får mat i magen och kl 16.30 är jag vid badhuset Grums, hahaha jädrans va kul vi haft jag, farmor, faster, Nellie, catrin å christian...många foton blev det, så nu har man just komme hem och nu blir det kvälla är faktiskt trött efter en kul dag å kväll...Ha en bra kväll på er alla därute, det kommer jag att ha nu.


Älskar min underbara familj <3 puss

Må så grankott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0